Travel log: Freiburg, part II



During the days I was working in the museum, I walked miles and miles through Freiburg and was amazed by the beautiful houses. If cities can be nice and comfy, that's what Freiburg is. People smile at you on the streets, greeting friendly and you feel welcome. Definitely worth a visit!
____
Während der Tage, in der ich im Museum gearbeitet habe, bin ich kilometerweit durch Freiburg gelaufen und war völlig begeistert von den schönen Häusern dort. Wenn Städte nett und gemütlich sein können, dann ist es das, was Freiburg ist. De Leute auf der Straße lächeln einen an und grüßen freundlich, und man fühlt sich auch als Fremder willkommen. Ein Besuch lohnt sich wirklich!











More beautiful places/ mehr wunderschöne Orte:
Pin It!

6 Kommentare:

Flottelotta Blau | 28. Juli 2015 um 07:54

In Freiburg war ich auch schon...ja, da hat es mir gut gefallen...LG Lotta.

Fun60 | 28. Juli 2015 um 09:20

What a beautiful place.

Magnus | 28. Juli 2015 um 10:19

Great shots!

NC Sue | 28. Juli 2015 um 12:32

Beautiful series!
Hope you'll come link up at http://image-in-ing.blogspot.com/2015/07/variations.html

Photo Cache | 28. Juli 2015 um 20:22

Beautiful shots!

Gotham Girl | 29. Juli 2015 um 05:12

Ok...I'm putting this city on the list! Lovely! And smiling people...the best!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...