Animal print love



I'm in Stuttgart over the weekend, so here's just an illustration I made last week. In case you're following my blog, you might remember the design emergency I had back in May. Now, Silvia wanted an unsual Christmas card which was supposed to refer to her high heel workshops, too. I decided for a high heel dressed in animal print, and immediately fell in love with it ...
Happy weekend!
_____
Ich bin über das Wochenende in Stuttgart, deshalb nur schnelle eine Illustration, die ich letzte Woche gemacht habe. Falls Ihr meinen Blog schon länger lest, erinnert Ihr Euch vielleicht noch an den Design-Notfall, den ich im Mai hatte. Jetzt wollte Silvia eine außergewöhnliche Weihnachtskarte, die auch noch auf ihre Highheel-Workshops verweisen sollte. Ich habe mich für einen Highheel im Raubtierlook entschieden und mich sofort in ihn verliebt ...
Ein schönes Wochenende!
Pin It!

5 Kommentare:

nike | 1. Dezember 2012 um 21:49

so schön und so wahr!

Chris Twyman and Angela | 2. Dezember 2012 um 04:00

a novel interpretation of Noel!!1!

k (3überfräuleins) | 2. Dezember 2012 um 22:31

So schön möchte ich auch zeichnen können... Herrlich

desertskyquilts | 3. Dezember 2012 um 00:39

What a great card that is. You do beautiful work, unique and a little quirky. I like it!

Robin aka Gotham Girl | 5. Dezember 2012 um 03:21

Fabulous!!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...