2014's art project




I told you yesterday that today I could tell you more about my new exciting project. I visited Peter Gaymann (all pictures are taken in his studio and show new work from him). He's not only one of Germany's most famous cartoonist, he's doing a lot of art, too. In May 2014, he will have a huge single exhibition in the museum of new arts in Freiburg. I'll assist him (as I did during the blue-chicken-project), and since a few weeks we brainstormed for lots of projects for the exhibition. It will be so much fun! The parts where I'm involved you'll find here in future posts, for more have a look at Peter's blog!
_____
Ich habe Euch gestern erzählt, dass ich heute mehr über mein tolles neues Projekt erzählen kann. Ich habe Peter Gaymann besucht (alle Fotos sind in seinem Atelier aufgenommen und zeigen neue Arbeiten von ihm). Er ist nicht nur einer der bekanntesten Cartoonisten hier, sondern macht auch eine Menge Kunst. Im Mai 2014 wird er eine große Einzelausstellung im Museum für Neue Kunst in Freiburg machen. Ich assistiere ihm dabei (wie ich es schon beim Blaue-Hühner-Projekt getan habe), und seit ein paar Wochen brainstormen wir für jede Menge Projekte für die Ausstellung. Die Teile, bei denen ich involviert bin, werdet Ihr hier in zukünftigen Posts sehen, für alles Weitere schaut mal auf Peters blog vorbei!





Pin It!

1 Kommentare:

Robin aka Gotham Girl | 16. Januar 2013 um 19:13

This will be fabulous to watch this unfold! Yippee!!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...