Sunday with flowers



It's a flower overdose here on the blog this weekend, but I spent most of the time outside in our little garden. I bought a lot of plants and grass seeds yesterday and enjoyed the sunshine.
The flowers inspired me for a photo shoot for the museum's project with an original Sixties napkin ...
_____
Dieses Wochenende gibt es eine Blumenüberdosis hier auf dem Blog, aber ich habe die meiste Zeit draußen in unserem kleinen Garten verbracht, um ihn frühlingsfit zu machen. Ich habe gestern eine Menge Pflanzen und Grassamen gekauft und die Sonne genossen.
Selbst ein Fotoshoot, den ich für das Museumsprojekt gemacht habe, ist blumig geworden - mit einem original Sixties-Platzdeckchen ...


 

Pin It!

2 Kommentare:

chai-and-chardonnay.blogspot.com | 15. April 2013 um 12:50

Siet vielversprechend aus...viel Spass beim Um-und Eintopfen!

Gotham Girl | 16. April 2013 um 15:36

Oh how I love vintage and that original sixties napkin? So priceless!! Love seeing color where you live!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...