Art in the valley



I'm lucky enough to have friends who can bear my photo addiction and quietly wait until I took my pictures. Margot is more than that, she even takes me to beautiful places for photo sessions! This was the last one, a valley about three quarters of an hour from Cologne, with sculptures everywhere. Those ones were my favourites, from the German artist Tilo Schulz, "A Portrait of the Artist as a Young Man", twelve wooden balls with references to all kinds of persons who were important for him. Loved it!
_____
Ich habe das Glück, Freunde zu haben, die meine Fotosucht aushalten können und warten, bis ich alle meine Fotos gemacht habe. Margot ist sogar noch mehr als das, denn sie bringt mich für Fotosessions an wundervolle Orte! Dies hier war der letzte, ein Tal, das etwa eine Dreiviertelstunde von Köln entfernt liegt und in dem überall Skulpturen aufgestellt wurden. Diese hier waren meine Favoriten, von dem deutschen Künstler Tilo Schulz,"Portraits des Künstlers als junger Mann", zwölf Holzkugeln mit Verweisen auf alle möglichen Mernschen, die damals für ihn wichtig waren. Klasse!







More beautiful places you'll find at 
mehr wunderschöne Orte gibt es zu sehen bei
Pin It!

2 Kommentare:

noel | 9. Juli 2013 um 23:54

those are very interesting globes and art pieces for the garden.

chai-and-chardonnay.blogspot.com | 10. Juli 2013 um 00:08

Simpel und eindrucksvoll....

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...