Memories


A quiet weekend. I already had forgotten how this feels. I'm sorting boxes with old things and found a lot of treasures for new styling projects. And an old sketchbook with 'appartment portraits' I used to do in those days. This one is from Ulm, more than 20 years ago.
_____
Ein ruhiges Wochenende, ich hatte schon vergessen, wie sich das anfühlt. Ich sortiere Kisten mit alten Dingen und habe eine Menge Schätze für die nächsten Styling-Projekte gefunden. Und ein altes Skizzenbuch mit 'Wohnungs-Portraits', die ich damals gemacht habe. Dies ist aus Ulm, vor mehr als 20 Jahren.
Pin It!

1 Kommentare:

Madge Bloom | 4. November 2012 um 21:58

Marvelous... you are talented... I'm your newest follower and rss subscriber...

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...