Quiet sunday



I'm still working a lot to finish several projects before Christmas, but I took my time today to enjoy the snow before it started to thaw and to have a look at a very special magazine - the printed version of my Christmas magazine arrived yesterday. Now, I'm still sorting things and putting them away into new boxes, so I'll have a very cleaned up workspace tomorrow!
____
Ich arbeite immer noch viel, um einige Projekte vor Weihnachten abschließen zu können, aber ich habe mir heute die Zeit genommen, den Schnee noch etwas zu genießen, bevor es anfing zu tauen. Und ein sehr besonderes Magazin anzuschauen - die Druckversion meine Weihnachts-Magazins ist gestern angekommen. Jetzt sortiere ich immernoch Kram und räume ihn in neue Kisten ein - morgen werde ich einen sehr aufgeräumten Arbeitsplatz haben!



Pin It!

2 Kommentare:

Anonym | 9. Dezember 2012 um 22:46

So fabulous that your magazine is in print too! Enjoy your snow...wishing it would come here!

chai-and-chardonnay.blogspot.com | 10. Dezember 2012 um 19:43

Sieht beneidenswert sonntaeglich aus!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...