London, part 2: color matching



After an inspirational day on the 'meet the blogger' event, I took the Sunday for taking hundreds of pictures in London. Inspired by the Dulux color presentation I went to Notting Hill to shoot the beautiful colorful houses in this area. Aren't they lovely?
_____
Nach einem inspirierenden Tag auf dem 'meet the blogger' Event habe ich mir den Sonntag freigenommen, um in London ein paar hundert Fotos zu machen. Angeregt durch die Farbpräsentation von Dulux bin ich nach Notting Hill gegangen, um dort die wunderschönen farbigen Häuse zu fotografieren. Sind sie nicht wundervoll?



 


They even went so far to match their cars and plants with their houses ...
Sie stimmen sogar die Farben ihrer Autos und Pflanzen auf die ihrer Häuser ab ...







More parts of our beautiful world you'll find here:
Mehr Fotos unserer wunderschönen Welt gibt es hier:


Pin It!

6 Kommentare:

Müllerin Art | 12. März 2013 um 09:29

Und die Bäume blühen in passenden Farben, wunderbar! Ich freue mich so auf den Sommer, dann fahre ich auch wieder nach London. Liebe Grüße von Michaela

Gemma Wiseman | 12. März 2013 um 10:39

The house colours complement each other so beautifully! Wonderful street views!

Molly | 12. März 2013 um 13:26

Such iconic London housing... reminds me of home. I miss living there so much sometimes

Mollyxxx

Robin aka Gotham Girl | 12. März 2013 um 16:37

The colors are so soft and inviting. Thanks for sharing this part of London with us! I've never been...so I enjoy seeing it through your eyes!

amanda | 13. März 2013 um 03:14

I'm in love with these colorful buildings! Wow! Wonderful - each and every photo!!

glomerylane | 16. März 2013 um 06:57

OMG - jetzt ist meine Sehnsucht nach London noch größer. Am liebsten würde ich hier statt dem Koffer gleich die Kartons packen und in eins der Pastell-Häuser ziehen. Happy weekend, dear Katrin. xo, inga

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...