Sunday







I urgently need to rebuild my workspace for a new project, but it's always too much to do. While writing some questions down for tomorrow's interview about the "imaginary shop" I thought: why not have the perfect imaginary flat and workspace? I could have all the things I want without carrying them (like the beautiful vintage locker I found and that weighs 100 kilos)? I could have an orange sofa (and tomorrow a grey one). Orange wellingtons as soon as it starts raining. And a small Christmas tree.
_____
Ich muss dringend meinen Arbeitsraum umorganisieren, weil ein neues Projekt ansteht, aber es ist immer zu viel zu tun. Während ich Fragen über den 'imaginären Shop' für das morgige Interview aufgeschrieben habe, dachte ich: Warum kann es nicht die perfekte imaginäre Wohnung mit Arbeitsraum geben? Ich könnte mir alles wünschen, ohne es tragen zu müssen (wie den tollen Vintage-Spind, bei dem sich herausstellte, dass er 100 Kilos wiegt). Ich könnte ein orangefarbenes Sofa haben (und morgen ein graues). Wenn es zu regnen anfangen würde, könnte ich orangene Gummistiefel haben. Und vielleicht einen kleinen Weihnachtsbaum, wenn es so weit ist.
Pin It!

1 Kommentare:

Gotham Girl | 24. November 2014 um 19:32

oh my...I can just picture that vintage locker...I've always wanted one whenever I saw them in magazines...love your art..always!!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...