Pentecoast





We hiked through the rain today - and had a usually overcrowded path for ourselves ... the sun came out when I was back home again, so I sat on my terrace with the wax dye paintbox which I got from my grandmother many years ago. I love the idea that she used the wax crayons decades ago - I have a new paintbox but rather use these old pieces.
____
Wir sind heute durch den Regen gewandert - und hatten so einen normalerweise völlig überfüllten Wanderweg ganz für uns allein ... die Sonne kam erst raus, als ich wieder zuhause war, also habe ich mich mit dem Wachsfarbkasten auf die Terrasse gesetzt, den ich vor vielen, vielen Jahren von meiner Großmutter bekommen habe. Ich mag es, dass sie diese Stifte vor Jahrzehnten benutzt hat - ich habe einen neuen Farbkasten, aber benutze viel lieber diese alten Reste.
Pin It!

4 Kommentare:

Anonym | 25. Mai 2015 um 21:47

Beautiful...and I'm so glad you're finding some time to yourself to enjoy your grandmother's crayons...priceless!

SOYZ | 25. Mai 2015 um 23:50

lovely colors Katrin! And that's so beautiful using your grandmothers paintbox. Such a pity you had to walk in the rain. We had luck this year. Hope you had a nice weekend!

Meereswind | 26. Mai 2015 um 10:27

So schöne Farben. Ich kann es kaum abwarten, das große Ganze zu sehen... Liebe Grüße.

chai-and-chardonnay.blogspot.com | 26. Mai 2015 um 16:48

Wunderschoene Farben!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...