Challenge


OK, today it was a challenge to find perfect moments. I will not go to Greece this spring, and got some more bad news. But on the other hand, there were two more sweet and unexpected invitations - to Thailand (one of the places I always wanted to go) and to Seattle (where I have been, but would like to be every few weeks to drink a tee with one of my most favourite persons on this planet). So, some doors close and others open up. I suppose that this is what life is about.
The picture shows one of the 'instant comfort pocket boxes' from the Dutch artist Kim Welling. Even the picture was helpful, but one day soon I'll buy one here >
Because, you know, wishes come true.

OK, heute war es eine echte Herausforderung, einen perfekten Augenblick zu finden. Ich werde nicht nach Griechenland fahren, und es gab noch mehr schlechte Nachrichten. Auf der anderen Seite gab es zwei weitere unerwartete Einladungen: nach Thailand (wo ich schon immer hinwollte) und nach Seattle (wo ich schon lange wieder hinwill, und am Liebsten alle paar Wochen zum Tee mit meiner Freundin sein würde). So schließen sich einige Türen andere öffnen sich. Ich schätze, das nennt man Leben.
Das Bild zeigt eine der 'instant comfort pocket boxes' (Soforthilfetaschenkästchen) der holländischen Künstlerin Kim Welling. Selbst allein das Bild war hilfreich, aber eines Tages werde ich eine kaufen, und zwar hier >
Weil: Wünsche werden wahr.
Pin It!

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...