Yesterday: Vienna and back

I got up at 4:45 and arrived back home late in the night. Unfortunately, the encounter wasn't what it could have been, but thus, we had some hours in Vienna with spring and sun:
Ich bin um Viertel vor 5 aufgestanden und erst spät in der Nacht wieder nach Hause gegangen. Leider war die Begegnung nicht so, wie wir es uns gewünscht hätten (oder wie es hätte sein können), aber auf diese Weise hatten wir ein paar Stunden in Wien voller Frühling und Sonne:
famous buildings,
berühmte Gebäude,


a "butterfly house",
ein "Schmetterlingshaus",


blossoming trees with beautiful 'fruits' in form of colourful dressed persons,
blühende Bäume mit 'Früchten' in Form von bunt gekleideten Menschen,

a strange fellow at the hot dog stand,
einem seltsamen Typen an der Würstchenbude,

and pure beauty everywhere.
und reine Schönheit überall.
Pin It!

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...