Illustrations





I'm going to give a lecture in a few days in Luxemburg about epigenetics, heart rate variability and stress. It's not lost on me that this lecture is one of my main stress triggers these days. I finally managed to finish (most of) the illustrations I'm going to use in my presentation; here are my favourite ones. I hope the mouse (in fact, it's a rat but don't tell anybody) is cute enough; I'm talking about the consequences when mouse babys are not cuddled and licked enough in their first days. So I wish you a wonderful cuddly weekend with your loved ones!
_____
Ich halte in ein paar Tagen einen Vortrag in Luxemburg über Epigenetik, Herzratenvariabilität und Stress. Die Ironie entgeht mir nicht, dass dieser Vortrag zur Zeit eine meiner größten Stressquellen ist. Ich habe es immerhin schon geschafft die (meisten) Illustrationen zu machen, die ich für die Präsentation brauche, hier sind meine Lieblinge. Ich hoffe, dass die Maus (eigentlich ist es eine Ratte, bitte nicht weitersagen) niedlich genug ist; Ich spreche u. a. über die Konsequenzen, wenn Mäusebabys in ihren ersten Lebenstagen nicht genug geknuddelt und geleckt werden. Ich wünsche Euch also ein kuscheliges Knuddelwochenende mit Euren Lieben!
Pin It!

1 Kommentare:

Gotham Girl | 11. Oktober 2014 um 16:21

Good luck with your presentation! Great illustrations...as always! Enjoy your weekend too!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...