Typo Thursday: Night in the museum



I was in Bremen recently to take pictures from a vernissage of Peter Gaymann at the Focke Museum. And afterwards I had time to stroll around in their 'show magazine'. They show literally thousands of the objects they had in their magazines - collections of everything. These were some of my favourites - aren't they beautoful?
____
Ich war kürzlich in Bremen, um Fotos von einer Vernissage von Peter Gaymann im Focke-Museum zu machen. Und anschließend hatte ich Zeit, mich in ihrem 'Schaumagazin' umzuschauen. Wahnsinn. Sie zeigen buchstäblich Tausende von Objekten aus ihren Magazinen - Sammlungen von wirklich allem. Das hier waren ein paar meiner Favoriten, sind sie nicht wunderschön?







Pin It!

2 Kommentare:

Anonym | 8. Januar 2015 um 18:34

objects...collections...love!

chai-and-chardonnay.blogspot.com | 9. Januar 2015 um 17:05

Superschoen!

Kommentar veröffentlichen

I'd love to hear from you - Eure Kommentare sind das Schönste am Bloggen ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...